+90 216 577 21 01

Notice: Undefined property: stdClass::$img in /home/u8284090/cadillac.com.tr/lang/blog-detail.php on line 32

GMC SIERRA EV...... GÜÇ TAM DOLU....MENZİL 660 KM..

kullanılabilirlik



Silverado, 2023 sonbaharında tam tekne RST modeliyle birlikte WT veya Work Truck sürümü olarak ilk olarak 2023 baharında geliyor. Bahsettiğim en iyi özelliklerin ve özelliklerin çoğu bu kamyonda olacak. GMC Sierra EV, 2024'ün başlarında üst düzey Denali Edition 1 olarak geliyor, ancak diğer donanımların piyasaya sürülmesine daha yakın bir tarihte duyurulacak. Bu gecikme, GMC bölümünün Hummer EV ile ilk çıktığını hatırladığınızda daha az dikkat çekicidir . 



Vücut sitili



Altta yatan vücut şekilleri çok benzer olsa da, bu çizgiler üzerine yerleştirilen detaylar, birbirlerini ayırt etmeyi kolaylaştırıyor. Sierra'nın yüzüne dar, tam genişlikte yatay bir ışık çizgisi hakimdir, Sierra'da ise eskiden ızgaranın olduğu yerde büyük bir marka plakası bulunur. 



Sierra'nın gövdesi, daha düzgün hatlara sahip Silverado'dan daha yontulmuş. 



Silverado EV yanında Sierra EV



Her ikisi de sabit bir panoramik cam tavan sunacak ve en azından ilk başta sadece Crew Cab sürümlerinde gelecek. Bir elektrikli kamyonu kısaltmanın veya uzatmanın , bir kaykay düzeninde aracın tabanını oluşturan devasa merkezi pili içerdiğinden, geleneksel bir kamyona göre daha zor olduğunu unutmayın .



Menzil ve şarj



Aynı Ultium akü platformunu paylaşmayı bekleyebileceğiniz için her iki kamyonun da maksimum 400 mil menzili var  . Her iki kamyon da 350 kW'a kadar DC hızlı şarjı destekliyor ve bu da 10 dakikada 100 mil ekleyebiliyor. Bu, özellikle şantiye güç bankaları olarak kullanılabilecek araçlar için önemlidir, belki de eve hızlı bir şarj olmadan gitmek için çok fazla. 



Verim



Bu ilginç: İlk başta, üst donanıma sahip Sierra, üst donanıma sahip bir Silverado'dan 90 daha fazla beygir gücü ve 5 pound-feet daha fazla tork vaat ediyordu, ancak Ekim ayında Chevy, özelliklerini Sierra'nınkilerle eşleştirmek için revize etti: maksimum 754 hp ve 785 lb-ft tork. Chevy'nin WOW - Wide Open Watts - ve GMC'nin basitçe Max Power Mode olarak adlandırdığı özel bir güç modunu kullanarak bu büyük çocuklardan herhangi birini 4.5 saniyede 60 mil hıza ulaştırabilir.



Harici güç



Her iki kamyon da 120 voltluk AC ekipmanınızı sahada yerleşik ev prizleri aracılığıyla çalıştırabilir veya yedekleme için uygun şekilde kablolanmışsa evinizin en azından bir kısmına güç sağlayabilir. Her iki durumda da, kamyonların maksimum elektrik çıkışı 10,2 kilovattır. Referans olarak, tipik bir ev prizi nominal olarak 1.8 kilovat olarak derecelendirilmiştir. Pek çok EV, güç ihraç kabiliyetine sahiptir, ancak 400 millik tam boyutlu bir elektrikli kamyon, teklifi daha ilginç hale getiren özellikle büyük bir aküye sahiptir.



direksiyon



Bu kamyonların nasıl yönlendirildiği konusunda ilginç bir fark var: Her ikisinde de dönüş yarıçapını önemli ölçüde azaltan ve kamyonun daha kısa hissettirdiği dört tekerlekten yönlendirme var, ancak Hummer EV'de görüldüğü gibi Sierra, özel bir Yengeç Yürüyüşü moduyla bir adım daha ileri gidiyor . Crab Walk, kamyonun dümdüz ileriyi gösterirken çapraz bir çizgide ilerlemesini sağlar. Harika, ancak dört tekerlekten direksiyon en önemli özellik ve her iki kamyon da bunu sunuyor. 



çekme



Silverado, düzgün bir şekilde belirlenmiş bir döşemede maksimum 10.000 pound'luk bir çekme derecesi sunarken, Sierra 9,500 pound'da maksimuma çıkıyor, ancak bunun lansmandan önce değişebileceğinden şüpheleniyorum. Chevrolet, Silverado EV'nin 2023'te Silverado ile birlikte gelecek olan Tesla Cybertruck'ın 14.000 poundluk devasa derecesini bile gölgede bırakacak, 20.000 pound'a kadar çekecek bir devam versiyonu vaat ediyor .



kapılar



Her kamyon, son zamanlarda kamyonetlerde çok popüler olan, basamak, çalışma masası, karyola ve daha fazlası olarak hizmet veren İsviçre çakısı bagaj kapaklarının bir versiyonunu sunacak.